Personlig henvendelse
Ved personlig henvendelse møder vi dig respektfuldt og venligt. Din henvendelse vil i det omfang det er muligt blive behandlet og besvaret straks. Er det ikke muligt, vil du blive vejledt om, hvornår du kan forvente svar fra os.
Telefonisk henvendelse
Ved telefonisk henvendelse behandles du på samme måde som ved personlige henvendelser. Indtaler du en besked på en telefonsvarer, ringer vi tilbage inden for 3 hverdage. Fremgår det af telefonbeskeden, at sagsbehandleren er fraværende, ringer vi tilbage, når den pågældende sagsbehandler er tilbage. I sådanne tilfælde vejledes du i telefonsvaren om, hvordan du kan komme i kontakt med en anden sagsbehandler.
Skriftlig henvendelse
Ved henvendelse pr. brev eller digital post (E-Boks, Borger.dk), svarer vi dig inden for 7 hverdage. Det kan være med et endeligt svar på henvendelsen, men det kan også være med en kvittering for modtagelsen og orientering om sagens videre forløb, herunder hvornår du kan kan forvente svar.