Udbud af byggegrund til åben/lav boligbebyggelse

Delområde af matrikel 13B, Kappendrup sendes hermed i udbud.

Frist
16.02.2024
Lagt online
31.01.2024

Markering af udbudt byggegrund i Kappendrup

Arealet er på cirka 1.855,12 m2 af matrikelnr. 13B, Kappendrup By, Hjadstrup.

Minimumsprisen er fastsat til i alt 51.943,36 kr. inklusiv moms.

Herudover skal køber afholde alle udgifter i forbindelse med handlen, dvs. udgifter til landinspektør - til opmåling og udgifter til tinglysning af skøde. Derudover forestår købere byggemodning samt eventuelle udgifter til ekstrafundering etc.

Udbudsperioden løber fra den 1. februar 2024 til den 15. februar 2024.

I denne periode er det udelukkende muligt at afgive købstilbud. Det er ikke muligt at reservere byggegrunden.

Yderligere materiale vedrørende grunden og gældende lokalplaner kan findes her:

Salg af byggegrunde sker efter Indenrigs- og Sundhedsministeriets bekendtgørelse nr. 396 af 3. marts 2021 om offentligt udbud ved salg af kommunens faste ejendomme.

Det fremgår blandt andet heraf, at kommunen ikke er forpligtet til at sælge til den udbudte pris, og at kommunen kan forkaste alle indkomne tilbud.

Tilbudsgiver er ikke afskåret fra at afgive et højere tilbud end den fastsatte pris.

Grunden sælges til højestbydende.

Prisen er en minimumspris. Der kan ikke forventes yderligere nedslag i prisen, f.eks. som følge af dårlige jordbundsforhold.

Købstilbud skal være skriftlige og angive et fast beløb.

I udbudsperioden er byggegrunden åben for interesserede købere i forhold til at besigtige grunden og foretage jordbundsprøver / undersøgelser. Eventuelle udgifter forbundet hermed er uvedkommende for Nordfyns Kommune.

Tilbud med original underskrift sendes til Nordfyns Kommune, Strategi og Politik, Østergade 23, 5400 Bogense eller til grundsalg@nordfynskommune.dk og skal være os i hænde senest 15. februar 2024 kl. 23:59.

Åbningen af tilbuddene er ikke offentlig.