Nordfyns Kommune henter direktør fra egne rækker

Louise Rasmussen tiltræder som ny direktør for Teknik, Erhverv og Kultur i Nordfyns Kommune pr. 1 august 2024. Hun kommer fra en stilling som driftschef i Nordfyns Kommune og har været konstitueret direktør for området, siden stillingen blev ledig i februar måned.

Louise Rasmussen_MG_4987_Srgb_WEB.png

Louise Rasmussen kommer med en solid baggrund fra stillingen som driftschef, hvor hun har opbygget en dybdegående forståelse for både de operative og strategiske aspekter af ledelse.

Kommunaldirektør Morten V. Pedersen hilser sin nye direktørkollega velkommen. "Med Louise får vi en erfaren og driftssikker direktør på et område, der har kæmpe betydning for vores borgere og virksomheder, og som er omdrejningspunkt for den grønne omstilling, der for alvor presser sig på. Som konstitueret direktør har vi allerede set Louise sætte et positivt aftryk i vores direktion, og det glæder vi os til at se endnu mere af fremover", siger Morten V. Pedersen.

Louise Rasmussen glæder sig til opgaverne på det øverste ledelsesniveau i Teknik, Erhverv og Kultur. Om sit fremtidige ledelsesfokus siger hun:

"Jeg er især motiveret af, i samarbejde med det politiske niveau, at gøre en positiv forskel for borgerne og sikre en effektiv og transparent drift af organisationen. Mit fokus er, ud over det strategiske arbejde, at sætte retning, implementere og eksekvere. Jeg er motiveret af, at organisationen trives og trækker i samme retning".

Louise Rasmussen har løbende bygget oven på sin kommunale uddannelse med videreuddannelse, senest med en Master of Public Governance (SDU, 2020) og en diplomuddannelse i Offentlig ledelse (Ledelsesakademiet Lillebælt, 2014)

Stillingen som ny driftschef efter Louise Rasmussen vil snarest blive genopslået.

Download portrætfoto af Louise Rasmussen

Kommunaldirektør Morten V. Pedersen, tlf. 20 31 26 84
Tiltrædende direktør for Teknik, Erhverv og Kultur Louise Rasmussen, tlf. 23 46 99 28