Nordfyns Kommune logo, til forsiden

Kontakt og åbningstider

Du er velkommen til at kontakte Nordfyns Kommune ved enten at ringe til os, skrive til os, bestille tid hos Borgerservice eller besøge os på et af vores tre Rådhuse.

Få hjælp hos Borgerservice

Vores tre borgerservicecentre i Søndersø, Otterup og Bogense kan hjælpe dig med bl.a. digital selvbetjening, råd og vejledning om helbredstillæg, kørsel til læge og speciallæge, pension, kørekort og fornyelse af pas.

Husk at bestille tid inden du møder op!

Her finder du adresser og tidsbestilling.

Ring til os

Skriv til os

Digital Post

Som offentlig myndighed må vi ikke kommunikere via almindelig mail, da det ikke er sikkert. Når du skal skrive til os, skal du derfor benytte Digital Post på Borger.dk. Her er forbindelsen sikker, så dine oplysninger forbliver mellem dig og Nordfyns Kommune. I Borgerservice kan du hente råd og vejledning til Digital Post. Du kan fx få hjælp til at give en pårørende adgang til at læse din post.

Sådan skriver du til os via Digital Post (går til ny side)
Sådan skriver du til Vej og Park via 'Giv et praj' (går til ny side)
Frameld natlige SMS-advis'er om digital post (åbner vejledning i pdf)
Læs mere om Digital post (åbner Borger.dk)

Virksomhed

Som virksomheder eller foreninger med et CVR-nummer skal du have Digital Post for at kommunikere sikkert med det offentlige. Med Digital Post får virksomheder og foreninger alle vigtige meddelelser om fx sygedagpenge, straffeattester, bilsyn og årsregnskab. 

Vores tre rådhuse og deres åbningstider

Vores tre Rådhuse i Søndersø, Otterup og Bogense huser forskellige afdelinger og services.

Otterup og Søndersø Rådhus huser de medarbejdere, der udfører sagsbehandling. I Søndersø finder du bl.a. Jobcenteret og Socialcenteret.

På Bogense Rådhus sidder stabene, og det er her kommunalbestyrelsen mødes.

© Søren Oldenborg Berg

Vores lukke- og helligdage